12 Şubat 2011 Cumartesi

Let's start! :) Kitties with konad m30 plate

Here it comes my first post :) Well, it is better for me to start with cute kittens since I love them soooo much. Whenever I see my nails, 10 kittens are looking at me. I enjoyed very much :) The colors that I'm using for konad is Alix Avien 155 (black) and She Nail Sugar 508 (pink).

İşte ilk yazım geliyoor :) Bloğa başlamak için pisicikli bir manikür seçmek benim için iyi bir seçim çünkü onları çoook seviyorum. Tırnaklarıma her baktığımda 10 tane pisicik görüyorum ve bundan çok mutluyum. Konad için Alix Avien 155 (siyah) and She Nail Sugar 508 (pembe) kullandım.


I could not get much more nicer nail photo for now but thats not all. I could not resist to add that photo :) see you !

Daha güzel resimler yakalayamadığım için daha fazla ojeli resim ekleyemiyorum ama alttaki şaşkoloz, pofuduk, arsız, masum pisiciğin resmini eklemeden duramadım :) Hoşçakalıınn !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder