13 Şubat 2011 Pazar

Konad & Fimo Beginner

I'm soooo happy that I have now 6 Konad plates. Thats not all: Also, I am able to put delicious fruits on my nails with the help of the fimo :) I wish I had time to try all of the images. Unfortunally, the lessons are getting to need more allocated time.

6 tane konad'ım oldu çoook mutluyum. Sadece bunlar da değil, ayrıcaa lezzetli meyveleri tırnaklarımda taşıyabileceğim fimolarım da var artık :) Keşke her şekli deneyecek vaktim olsaydı. Ne yazık ki dersler gittikçe daha fazla vakit ayırılmayı gerektiriyo.



                             The plates are :  m1, m30, m32, m45, m55, m59



4 yorum:

  1. Adaşım çok kıskandım ama ben seni :(:( Nerden aldın bunları bide yaşın kaç ? :) bende 1 tane var çiçekli çiçekli duruyo bi kenarda :(

    YanıtlaSil
  2. 22 yaşındayım canım üniversiteye gidiyorum. İnternetten alındı bunlar ama hangi siteden hatırlamıyorum, sorarım arkadaşa. Bence hiç kıskanma çünkü ben üniversiteye başladığımda bir tanecik bile ojem yoktu. Düşün benden ne kadar öndesin şimdiden =))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullaaan ;) Fimo süsleri dilimlenmiş alman çok iyi olmuş valla,ben cane olarak aldım,gerçi tırnaklarımda kullanmayacaktım ama geçenlerde heves ettim deneyeyim dedim,incecik kesmesi o kadar zormuş ki of ooff :D Blogun hayırlı olsun buarada,benim bloga da beklerim :))


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @Junkhead: çok teşekkür ederiiimm :) yorumları geç gördüm kusura bakma. Ben de takipçilerin arasında olcam :)

    YanıtlaSil